PŘÍRŮSTKY| Leden 2014



Když jsem viděla tu hromadu knih, co jsem nasyslila za leden, tak jsem tomu nechtěla věřit. Já většinou mívám knížky z knihovny a sem tam pár koupených. Ale tenhle měsíc jsem měla štěstí jak na soutěže, tak na výprodeje a nakonec i na knihovnu, kde jsem objevila skvělé kousky.

Nejdřív bych ráda ukázala knihy darované.
Jelikož máme s přítelem dvouleté výročí, tak mi daroval Temné kouty od Gillian Flynnové, z čehož jsem byla nesmírně nadšená! Další knihy jsem vyhrála u Martinus.cz při pořádání soutěžního dne na oslavu 10 000 lajků na jejich FB stránce a jsou to komiks Muži, kteří nenávidí ženy (četla jsem celou trilogii a je to jedna z mých nejoblíbenějších detektivek) a Následky od Koeth Zanové, která má dokonalý přebal! A taky mi přišla knížka, kterou jsem vyhrála ve Vánočním hopu, konkrétně u KejBí. Vybrala jsem si Hvězdy nám nepřály od Johna Greena. A KejBí mi udělala velkou radost úžasnou záložkou, jsem z ní hrozně nadšená a neskutečně moc děkuju!


Tyto knížky jsem si koupila v nějaké akci za super cenu, třeba 35 Kč za jednu - nekupte to. Kromě Zlodějky knih od Markuse Zusaka, ale tu jsem si pořídila za úspěšné zkouškové (tento semestr žádná trojka, vážení!). Dále tu máme Přechod od Justina Cronina, Limit od Franka Schätzinga (má přes tisíc stránek, jsem zvědavá, kdy ji přelouskám), Volání netvora od Patricka Nesse (na tu jsem slyšela hodně chvály od amerických booktuberů) a tetralogii PoloSvět od Roda Reese, ze které jsou dostupné první tři díly, Zima, Jaro a Léto.





A poslední skupinku tvoří knížky půjčené, které bývají většinou jen jedinou skupinkou, protože knihy moc nekupuju a ani nevyhrávám (myslím, že jsem si štěstí už za tenhle rok vybrala). Takže, v knihovně jsem ulovila Legendu a Fenomén od Marie Lu, na které už mám hotové recenze. Dále jsem objevila román Čistý od Andrewa Millera, který mě zaujal hned, jak vyšel a poslední knížku z knihovny mám Pistolníka, první díl ze série Temná věž od mistra Stephena Kinga, na kterou se chystám už tak dlouho, ale vždycky byl tenhle díl půjčený. A ještě jsem si půjčila od babičky knížku Watsonovi od úžasné Jane Austenové.

Myslím, že o čtení na pár měsíců mám postaráno a teď jenom vymyslet, jak mezi to zakomponovat psaní bakalářky a učení na státnice...

4 komentáře:

  1. Wow! :) Samé skvělé knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To opravdu jsou, už se nemůžu dočkat, až je budu mít všechny přečtené. :) Škoda, že den nemá víc hodin :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je pravda. Je to hrozné. :)
    Jinak gratuluji k dvouletému výročí. :)

    OdpovědětVymazat